3.01.2014

Chapter 9 - Got Bieber Fever ?

Notka pod rozdziałem


Blake's POV

Znajomy dźwięk wibracji wyrwał mnie z twardego snu. Dotarłam do stolika przy łóżka, aby dostać się do telefonu, chciałam wyciszyć dźwięk, który mnie obudził. Jasne światło mojego wyświetlacza oświeciło moją twarz. Miałam jedną wiadomość tekstową, od nikogo innego jak od Justina Biebera.

Od Justina:
Gdy to przeczytasz zadzwoń :)

No cóż, myślę, że należy do niego zadzwonić. Odebrał po dwóch sygnałach.
- Dzień dobry Blake ! Jak się czujesz ? - powiedział szybko i radośnie, zbyt radośnie jak dla mnie, przecież dopiero się obudziłam.
- Wszystko mnie boli, zmęczona, dobrze. Wszystko z wymienionych - odpowiedziałam chrapliwym głosem.
- Cóż, na nocnym stoliku są leki i butelka wody, więc może weźmiesz. Tam też powinny być na śniadanie winogrona - powiedziała. W mgnieniu oka zauważyłam wszystko co wymienił na stoliku.
- Dziękuję - mruknęłam przez ból, który czułam. Powoli złapałam za wszystko co znajdowało się na stoliku. Wzięłam laptopa, włączyłam go biorąc pigułki i popijając je wodą.
- Tak więc, chcesz dotrzymać mi dziś towarzystwa ? - Justin zapytał z nadzieją w głosie.
- Hm, pewnie. Nie mam nic innego do roboty - powiedziałam nieśmiało.
- Wejdź na skype'a - powiedział zanim odłożył słuchawkę, a rozmowa zakończyła się. Powiadomienie o rozmowie na skype pojawiło się parę sekund później. Przyjęłam je i czekałam, aż jego twarz wypełni cały mój ekran.
- Czy to Blake ? - spytał ktoś w tle, a zaraz po tym pojawił się Justin. Strzelił mi krótki uśmiech, a następnie kiwnął na potwierdzenie głową do osoby, która go o to zapytała. - Pozwól mi z nią porozmawiać ! - powiedziałam ten sam głos co wcześniej, a Justin obrócił komputer, więc mogłam zobaczyć Scootera skaczącego po kanapie, a za sekundkę usiadł blisko komputera.
- Hej Scooter - powiedziałam, a jego twarz wypełniła cały ekran.
- Teraz zanim się wściekniesz na Justina, to musisz wiedzieć, że to wszystko moja wina. To ja byłem tym, który powiedział Justin'owi, że ma dzisiaj przyjść, mimo że on praktycznie błagał mnie na kolanach, żeby z tobą zostać - powiedział śmiejąc się
- Hm, to naprawdę nie jest nic wielkiego
- Tak jest ! Powinienem być tam, aby dbać o ciebie - Justin zawołał, biorąc komputer i obracając go tak, że teraz jego twarz była w kadrze.
- To nie jest nic wielkiego - wtrąciłam
- Jest ! Moja mama nie jest w stanie ci pomóc, a przypuszczam, że ty nic nie możesz zrobić. Lekarz powiedział, że masz odpoczywać! - Justin powiedział z niepokojem.
- Ok, uspokój się Czuje się dobrze, patrz - odpowiedziałam poruszając szyją i ramionami. Pewnie, że bolało jak cholera.
- Obiecuje, że wymknę się stąd w porze obiadowej ! - Justin powiedział, nie przekonałam go tym, że nic mnie nie boli.
- Mogę się na to zgodzić - Scooter dodał, idąc z powrotem w stronę kanapy, gdzie siedział na samym początku. Justin uśmiechnął się do mnie za pośrednictwem kamery internetowej.
- Więc, mam coś, chce, abyś to usłyszała - Justin powiedział radośnie.
- Co ? - zapytałam z zaciekawieniem
- To jest piosenka, która właśnie napisałem. Miałem skończyć dzisiaj album świąteczny, ale miałem inspirację do napisania tej piosenki. Posłuchaj - powiedział przed obróceniem się w krześle obrotowym, aby odtworzyć podkład. Po naciśnięciu kilku przycisków, dźwięki gitary wypełnił moje uszy.

Sitting here, all alone
Watching the snow fall 
Looking back at the days
We threw them snow balls
I can't believe
I'm putting the tree up by myself
I need you
And nobody else

And I'm sorry
If I pushed you away
Cause I need you here
And I want for you to know

And I don't care, if I don't get anything
All I need is you here right now
And I'm sorry if I hurt you
But I know that all I want is you
This Christmas, this Christmas, this Christmas
All I want is you
This Christmas (I'm sorry)
This Christmas (if hurt you)
This Christmas (but I know that)
All I want is you this Christmas 

And I never wanna do this alone
Baby I just need you to be here 
Here throught the holidays
I just wanna know if you feel same way
Because I'm lonely baby
Want you to hold me baby

And I'm sorry
If I pushed you away
I just want you know I miss you
And I want you to stay

And I don't care, if I don't get anything
All I need is you here right now
And I'm sorry if I hurt you
But I know that all I want is you
This Christmas, this Christmas, this Christmas
All I want is you
This Christmas (I'm sorry)
This Christmas (if hurt you)
This Christmas (but I know that)
All I want is you this Christmas 

Wrapping gifts without you babe
I need December and there's no call 
I can't do this on my own
I've changed my ways
Keep running back and forth again
I'm here to stay

And I don't care, if I don't get anything
All I need is you here right now
And I'm sorry if I hurt you
But I know that all I want is you
This Christmas, this Christmas, this Christmas
All I want is you
This Christmas (I'm sorry)
This Christmas (if hurt you)
This Christmas (but I know that)
All I want is you this Christmas 

Muzyka powoli się kończyła, Justin wcisnął kilka guzików i z powrotem odwrócił się do ekranu komputera z pytającym wzrokiem
- Więc, co o tym myślisz ? - Justin zapytał z podniesionymi brwiami. Nie mówiłam nic przez chwilkę, po prostu patrzyłam na niego, myśląc o słowach tej piosenki. Ta piosenka była bardzo słodka i romantyczna. Śpiewał o tym, jak wszystko poszło nie tak w związku lub z kimś, ale jedyne czego chce to właśnie jej ? Jak dziewczyny mogą nie mdleć, słysząc takie coś ?
- Kiedy to napisałeś ? - jęknęłam
- Byłem w połowie pisania w nocy, a nagrałem to dziś rano. Chcę, aby to było na płycie - wyjaśnił emocjonująco.
- JB, jeśli chcesz stąd wyjść przed obiadem, musimy zacząć pracować - Scooter powiedział z kanapy, a Justin uśmiechnął się do mnie. 
- Do zobaczenia wkrótce ! Jeśli czegoś będziesz potrzebować to zadzwoń - powiedziała przed rozłączeniem się, a ekran stał się czarny. Wow. Tak po prostu już go nie było, a moje serce biło bardzo szybko. Tak jak by nie mogło się zatrzymać. Mój umysł wiedział, że to nie powinno się wydarzyć. Miałam go nie lubić. Nie miałam być w nim szaleńczo zakochana. Nie miałam żyć jak w bajce, bo bajki nie istnieją. Uczono mnie, że nie wolno się zakochiwać. Każdy, kogo kochałam zostawiał mnie. Niektórzy nie z wybory, a inni mieli taki wybór. Moja rodzina, Brian, Nate. Oni wszyscy mnie zostawili. Nie mam nikogo. Nauczyłam się to akceptować, musiałam to zaakceptować. Opiekował się mną, dlatego miałam uzasadnione uczucia wobec tego chłopaka. Budują mur wokół siebie. Bardzo wysokie ściany, tak aby nikt nie mógł się do mnie dostać i abym nie czuła się bezbronna. Ale z Justin'em się tak nie czułam, nie byłam samotna, ani odizolowana. Sprawił, że żyję i jestem szczęśliwa. Czuję się zdenerwowana, ale w najlepszy sposób w jaki to jest możliwe. Przy Justin'ie czuję wszystkie te rzeczy. On jest palantem, był zarozumiały, nieokrzesany i niegrzeczny. Ale gdyby jego uczucia nie były prawdziwe kontynuowałby to, gdyby nie to co wydarzyło się w ciągu ostatnich dwudziestu czterech godzin. 
Roztargniona otworzyłam nową stronę internetową i wpisałam Twitter. Scooter pewnie chce, abym coś napisała. Było pewnie wiadomości o tym, że byłam w szpitalu. Na szczęście nikt nie wiedział dlaczego naprawdę tam byłam. Po raz pierwszy większość wiadomości było wypełnionych miłością, niż nienawiścią. Pewnie, że było kilka wiadomości o tym, że jak dobrze, że jestem w szpitalu lub o tym, że jestem w ciąży. Ale więcej było ' Zdrowiej'. Otworzyłam nowe pole tweeta i zastanawiałam się co mogłabym napisać w nowej wiadomości.

@BlakeAuburn: dzięki za wszystkie słodkie wiadomości :) Czuję się coraz lepiej!

Moja timeline wypełniła się mnóstwem tweetów. Nie chcąc ich czytać zamknęłam laptopa i położyłam się na poduszkach. Zdałam sobie sprawę z tego, że będę się nudzić, dlatego szybko włączyłam laptopa. Znalazłam stronę internetową, gdzie miałam odcinki do The Vampire Diaries i zaczęłam oglądać. Po trzecim odcinku przeszła mi chęć na oglądanie gorących wampirów walczących o przepiękną dziewczynę. Usłyszałam coś na dole, jak by ktoś wbiegał po schodach. Justin pojawił się w moich drzwiach parę sekund później, patrzył na mnie speszony i zdyszany. 
- Cześć - powiedział, kiedy zobaczył mnie owiniętą kocem z laptopem na nogach.
- Cześć - powiedziałam i zatrzymałam odcinek.
- Jak się masz ? - spytał, zrobił kilka kroków i wszedł do mojego pokoju.
- Dobrze. Jak się masz ? - odpowiedziałam nieco niezgrabnie.
- Dobrze - powiedział z małym uśmieszkiem. - Jesteś głodna ? Mogę zrobić obiad. - dodał
- Hm, tak. Mogłabym coś zjeść - odpowiedziałam. Uśmiechnął się i odwrócił się plecami do mnie. Szedł w stronę drzwi, gdy nagle naszło mnie coś, aby go zatrzymać w połowie drogi - Justin, czekaj ! - odwrócił się z pytającym wyrazem twarzy.
- Tak ? - powiedział marszcząc brwi.
- Ta piosenka, którą zagrałem dla mnie dziś rano, była naprawdę piękna - powiedziałam patrząc w jego oczy. Jego twarz rozjaśniała, a ona pokazał jeden z jego zachwycająco pięknych uśmiechów.
- Dzięki ! Cieszę się, że ci się podobało - powiedział
- Ta dla kogo to napisałeś jest szczęśliwą dziewczyną - szepnęłam, patrząc w dół, na moje ręce. Cicho zachichotał, a ja spojrzałam na jego twarz, czekając na odpowiedź. 
- Napisałem to dla Ciebie - powiedział przed odwróceniem się ode mnie i zniknięciu z zasięgu mojego wzrok. Moje policzki natychmiast zaczerwieniły się, a uśmiech miałam od ucha do ucha. 

-------
Chciałabym, aby Justin napisał dla mnie piosenkę,
chyba każda z nas by chciała ; ) 

Miło by było, gdyby każdy kto przeczyta ten rozdział skomentował go, może być to nawet kropka. 
Bardzo mi na tym zależy, chciałabym zobaczyć ile osób naprawdę czyta to ff.

Rozdział sprawdzę później.

41 komentarzy:

  1. jakie to słodkie, napisał dla niej piosenkę, ja też tak chce :) @agatorek29

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny <3 @BelieberBfAda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jak zwykle ~ @justadream97

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW. Justin jest taki fdhdfh. Kocham to opowiadanie:) I czekam na nowy rozdział <3
    @selinux

    zapraszam do mnie [recovery-jbff.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww jaki on jest słodki, czekam na następny - @purple_ninja236

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kiedy nn ? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty ;* Oni mogli by być razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMB jaki cudowny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ^_~ czekam na jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie //@VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały rozdział <3 Napisał dla niej piosenke i się tak nią opiekuje <3

    http://second-vistage-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnyy <33
    Zapraszam do mnie :)
    tlumaczenie-ewb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny :*/ Mizu

    OdpowiedzUsuń
  14. Superowy <333 jejku dawaj nn :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham!!!! Czekam nn <3
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny <3 kocham to, z niecierpliwością czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki slodki *-*-* hldnsnjxwao Kocham i pisz dalej ;* @slow_fucker

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku świetny <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  19. zajebiste rozdzialy piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Pragnę poinformować, że nominowałam Cię do Liebsten Award. Więcej informacji tutaj -> http://recovery-jbff.blogspot.com/p/liebston-award.html :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za nominację, ale nie biorę udziału w takich konkursach. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie.

      Usuń
  21. dzisiaj to znalazlam i KOCHAM TO jestem ci wdzieczna ze to tlumaczych to jest boskie ! :* dzuu bd komentowala od tej pory kazdy rpzdzial mam nadzieje ze szybkko bd nowy powodzenia i wszystkiego dobrego :) / dzuuls

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy bedzie nastepny? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń