1.04.2014

Informacja




Przepraszam, że przez pewien czas rozdziały pojawiały się tak jak się pojawiały, że nie dotrzymywałam słowa, nie trzymałam się terminów. 
Z przykrością muszę Was powiadomić, ze zawieszam tego bloga.
Za miesiąc mam maturę (o matko!).
Obiecuje jednak, że kolejny rozdział pojawi się już 10 maja. 
Mam nadzieje, że nie jesteście źli i z utęsknieniem będziecie czekać na kolejny rozdział ..
Jeśli zamierzasz zmienić login na TT to poinformuj mnie o tym.

Dziękuje Wam za wszystkie komentarze, to wiele dla mnie znaczy




7 komentarzy:

  1. czekamy, powodzenia przy nauce! :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać <3 powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam <3 powodzenia na maturze ;)
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na maturze <3 i wróć do nas szybko <3 Jesteś wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń